Informatie en contact pagina

Heb je vragen aan ons of over je bestelling? Benieuwd naar onze algemene voorwaarden? Wil je weten wat onze levertijden zijn?  Je vind hier alle info over de Spinnerij. Kom je ergens niet uit of is je vraag niet beantwoord?  Laat het ons weten. We helpen je graag!

 

                                    Verzenden & Tarieven

Levertijd

• We streven er naar om binnen 1-3 werkdagen je bestelling te versturen, duurt het langer dan communiceren we dit met je.

• Op dit moment versturen we alleen nog binnen Nederland

• Heb je een custom -made bestelling gedaan? Dan kan de levertijd afwijken. We informeren je hierover na je bestelling.

• Heb je speciale wensen of iets met spoed nodig? Neem dan contact met ons op, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.

• We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden, maar het kan voorkomen dat je bestelling bij PostNL vertraging oploopt. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend, echter is Webshop de Spinnerij niet verantwoordelijk voor vertragingen bij verzender.

• Ben je woonachtig in Tilburg? Dan komen we je bestelling  tijdelijk gratis bezorgen binnen 1-3 werkdagen. Ben je niet thuis op het moment dat we langskomen? Dan ontvang je een kaartje in je bus waarop ons whatsapp nummer staat. Je kunt ons dan laten weten wanneer je wel thuis bent voor bezorging.


Tarieven

• Al onze pakketten en brievenbuspost worden met PostNL verstuurd tegen het standaard tarief van PostNL. De tarieven worden berekend op basis van gewicht en automatisch aangepast in je winkelmandje.

• Vanaf € 45,- rekenen wij geen verzendkosten op je bestelling

• Woon je in Tilburg? Dan wordt je bestelling tijdelijk gratis bij je afgeleverd. Als de Spinnerij open is zal dat ook een afhaalpunt worden van je bestelling.

                              

                                         Retourneren


De artikelen van webshop de Spinnerij worden met veel zorg en aandacht uitgezocht en naar je verstuurd. Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent. Neem dan eerst contact met ons op, mogelijk kunnen we samen tot een oplossing komen. Lukt dat niet, dan mag je je bestelling retourneren. Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je deze nog annuleren. Daarna heb je nog eens 14 dagen om de artikelen retour te sturen naar ons. Hoe je dat doet lees je hieronder.

 

• Het retourneren van de artikelen kan alleen als het artikel in de originele verpakking zit en ongebruikt is.

• LET OP: Custom made producten kunnen NIET geretourneerd worden. De verkoop is na succesvolle betaling definitief.

• Verpak het artikel weer in de originele verpakking

• Noteer het retouradres op de verpakking: Webshop de Spinnerij Kastrupstraat 30 5042 TZ Tilburg

• Breng het pakket naar een dichtstbijzijnde PostNL punt of brievenbus. De kosten hiervoor zijn voor eigen rekening. Je kunt je retour artikelen ook  ( op afspraak) afgeven op bovenstaand adres. Neem hiervoor dan wel contact met ons op.

• Webshop de Spinnerij zal binnen 14 dagen na ontvangst van je retour product het aankoopbedrag terugstorten op je rekening.